Milovníci kávy nedají dopustit na některé značky této oblíbené plodiny. Není to ale jen prvotřídní káva, která vám přitáhne klienty. Na co nezapomenout?
Co oči nevidí, po tom netouží
více v článku...
Proto byste svým klientům měli nabízet co největší počet vizuálních podnětů. Snadno je nalákáte k další konzumaci a inspirujete k experimentování s chutěmi i vůněmi. Prosklené výstavní vitríny prostě nesmí v provozovně chybět. Závěsné vitríny snadno připomenou, na co ještě můžeme mít chuť. Vystavte zákusky a dobroty, které jste si připravili pro své hosty.
Propagace není nikdy dost
Máte malý pojízdný stánek, se kterým se prezentujete na zahradních parties, na festivalech, nebo jen tak v parku a vaříte kávu pro zájemce o krátkou pauzu uprostřed dne? Dejte o tom svým klientům vědět a nabídněte jim tuto službu i pro jejich firemní nebo studentskou akci. Do vitríny umístěte fotopříběh, přidejte kontaktní informace a těšte se na nové zakázky.
Informujte svého klienta
Snažte se podávat vyčerpávající informace o potravinách, které nabízíte. Lidé si dnes přejí svým nákupem podpořit smysluplné projekty. Jedná se o kávu z ekologického zemědělství? Víte informace o jejím pěstiteli? Vše svému zákazníkovi podejte zajímavou formou, aby se stal součástí vaší myšlenky.
Kultura žije!
Přemýšlíte nad tím, jak do své kavárny pozvat život a radost? Nechte v koutu stát pianino a domluvte se se studenty konzervatoře, že k vám budou pravidelně chodit hrát. Pořádejte chvilky poezie, nebo třeba dny autorského čtení. Záleží na vás, co vám bude blízké.
Prostor pro děti
Lidé s malými dětmi si také přejí vychutnat svůj malý kousek nebe. Instalací dětského koutku jim podáte vstřícnou ruku. Dětský koutek k vám přiláká rodiče.
Jaké vylepšení zaznamená vaše kavárna? Už víte, jak se ještě více přiblížíte svým klientům?