6.6 C
Prague
Pondělí, 6 února, 2023
novinky
More

    Mohlo by Vás zajímat

    Připravte si rychlou, chutnou, a přitom levnou snídani, jak na to? 

    Snídaně, jakožto základ dne, by se neměla šidit, natož vynechávat. Otázkou však je, jaká jídla si ráno připravit a jestli existují recepty, které jsou nejen rychlé, ale ještě navíc chutné a cenově přijatelné. Jedním z pokrmů je ovesná kaše, jaké jsou ty další?

    V prvé řadě si uspořádejte kuchyň

    Vůbec tím prvním krokem, než se vrhnete do přípravy snídaňových pokrmů, je uspořádání kuchyně. Každá věc by měla mít své místo, kde ji budete skladovat. Díky tomu tak budete přesně vědět, jaké ingredience či kuchyňské náčiní máte k dispozici a můžete se podle toho odrazit při výběru vhodné snídaně. Jestliže vám v domácnosti chybějí uzaviratelné boxy, které přispívají ke skladování surovin, anebo jste zjistili, že vám scházejí skleničky, leták obchodu Action nabízí spoustu výhodných nabídek, a to nejen na zmíněné. 

    Porozhlédnout se po akčních nabídkách v letáku obchodu Action můžete třeba i na takové maličkosti, jako jsou muffinové košíčky. Muffiny jsou totiž jedním z možných snídaňových pokrmů, které je navíc možné připravit si den dopředu a ráno tak neztrácet cenný čas.

    Z čeho by se měla snídaně skládat?

    Základem ideální snídaně je zejména zastoupení kvalitních tuků, bílkovin a vlákniny. Vlákninu je možné nalézt nejen v jablcích, ale taktéž v celozrnném pečivu, ovesných vločkách a vybrané zelenině. Oproti tomu bílkoviny se v hojném zastoupení nacházejí v mléčných výrobcích, vajíčkách a šunce. Kvalitní tuky jsou dostupné v avokádu a stejně tak, pokud Albert supermarket leták nabízí cenová zvýhodnění na semínka a ořechy, přidejte je do košíku také. Abyste každý den nemuseli přemýšlet nad tím, jakou snídani si připravit, sepište si například týden nebo dva dopředu jídelníček, kterým se budete řídit. Inspirací můžou být aktuálně nalezené recepty, ale i zmiňovaný Albert supermarket leták se svými akčními nabídkami, na základě kterých si zvolíte, jaké pokrmy připravit.

    Tipy na konkrétní recepty

    Skvělou volbu představují ovesné kaše, které je každý den možné něčím vylepšit a jejich příprava nezabere příliš mnoho času. Zředit si můžete ovesné vločky vodou, případně mlékem, to i rostlinnou alternativou, a doplnit je ovocem, čerstvým i sušeným, a dosladit medem. Ideální předzkouškovou snídaní je banánové smoothie s guaranou, které mozek připraví na podání maximálního výkonu. 

    Obecně jsou smoothie senzační možností, jak si připravit rychlé, chutné a v případě využití akčních nabídek levné jídlo. Zužitkovat můžete při přípravě smoothie jakékoliv ovoce, zeleninu, opět přidejte i rostlinná mléka a chia semínka, která nabobtnají a navodí tak pocit sytosti v žaludku. Super rychlý, a zároveň výživný recept představuje granola, kterou můžete využít domácí i kupovanou, a nasypat si ji do jogurtu společně s oříšky, ovocem či semínky.

    V neposlední řadě si jako jednoduchý snídaňový pokrm připravte avokádový toast ozdobený volským okem.

    Latest Posts

    pr clanky

    Redakce doporučuje