Co se stane, když si člověk koupí mobilní telefon? To první, co udělá je, že si stáhne veškeré mobilní aplikace, které využívá, které ho baví nebo které by mu mohly nějakým způsobem zjednodušit život. Podle posledních statistik má průměrný člověk ve svém mobilním telefonu až třicet aplikací. I když využívá jen část z nich, ponechává si je stažené pro situace “kdyby náhodou”. Používáním takzvaných “appek” poté stráví až tři hodiny denně. Lze tedy konstatovat, že mobilní aplikace jsou něco, co mají lidé rádi. A lidé jsou zákazníci. Tak proč jim je nedat?
Pohodlnost na prvním místě
více v článku...
Nejen vlivem koronavirové pandemie, ale obecně vlivem dnešní doby lidé zpohodlněli. Všechno jim je doručováno až před práh dveří, do galerií si mohou zajít on-line a sportovní náčiní si mohou přivézt až domů. Jinými slovy – pokud nemusíme, často ani nevyjdeme z domu. I proto se mobilní aplikace staly tak oblíbenými – jsou plně v kompetenci s naším životním stylem. Nabízí nám totiž pohodlné používání, a to je to, co se tyčí na žebříčku lidských priorit.
Investovat do vlastní mobilní aplikace je jinými slovy velice logický krok, který může přinést řadu zákazníků. Ať už máte e-shop nebo nabízíte služby, dejte klientům to, co chtějí a co potřebují. Tím je mobilní aplikace, s níž posílíte jejich loajalitu.
Rychlost jako motto dnešní doby
Je důležité si uvědomit, že rychlost je dnes to, co se počítá. Lidé dnes chtějí rychle něco zjistit, rychle najít obchod nebo provozovnu v blízkosti bydliště, chtějí rychle něco koupit. A mobilní aplikace má s rychlostí ujednanou smlouvu a jde s ní ruku v ruce. I proto je zákazníci tak často využívají. Je to pro ně snazší cesta, než kdyby museli otevírat počítač a vše si “pracně” naklikat.
I poslední statistiky říkají, že přes mobilní aplikace je uskutečňováno stále více nákupů. Zhruba dvaadvacet procent všech nákupů bylo provedeno pouze přes ně, přes mobilní stránky bylo provedeno sedmadvacet procent všech nákupů.